Torsdag

Idag har allt gått som en dans, med städning och allt. Jag har fixat lunch till och med, haha! Händer inte så ofta så det var en god instats! Jag fick även ett litet paket på posten idag, det uppskattades! ;) Skvallerblaskor, godis och lite sånt! Tack familjen, saknar er! <3 
 
Nu sitter jag och tittar på Seinfeld, om ungefär en timme ska jag ner till byn och träffa byns andra blondin, Katre! Lite kul ändå, bara vi som är ljusa i hela byn i stort sett och vi umgås haha. Vi ska i alla fall bara ses en liten snabbis för hon hade saker att göra, men det är skönt att hitta på något i alla fall. 
 
Idag har vi bara ett rum, ett par på smekmånad! Jag hoppas att de vill ha frukost lite senare, så hinner jag ut och springa imorgon bitti. Det var ett par dagar sedan faktiskt, slarv! Och jag som ska springa halvmara om sisådär 11 månader - skärpning! ;)
 
Så här ser jag i alla fall ut ikväll, klänningen har jag använt ungefär en gång tror jag, haha. Men idag kände jag för den :) Testar även mittbena, lite kul så där haha :D Ser inte ut som jag på bilderna, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0