Tjoohoo!

Fredag den 13:e som ni alla nog vet vid det här laget ;) Jag har inte råkat ut för någon katastrof än, men dagen är ung! ;) Jag har precis blivit färdig med rummen, samtliga är redo för inflyttning! Idag kommer stället vara fullt, vilket alltid klingar dåligt i mina öron eftersom det innebär att jag måste gå upp tiiidigt. Och städa många rum. Aja, det är ju trots allt det jag får betalt för, haha :D Och jag städar hellre i Spanien än hemma ;) Så det är alltid något!

Just nu sitter jag vid datorn, dricker kaffe och äter lite godis som jag fick i paketet. Väldigt uppskattat ;) *om någon annan vill skicka godis till Edith så gör det gärna* ;)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen är det lunchtime, can't wait!

BTW - jag äter så himla mycket bröd och det är ju inget bra när man ska försöka vara lite nyttig, haha. Sååå, jag ska sluta med det! Typ en macka och te på kvällskvisten gör inget, men till frukost och mellanmål och så är det no no. Vi får se hur det går! :)

Fint armband jag köpte för en billig slant igår :)
 
Jag har haft repliker från Sällskapsresan på hjärnan hela dagen förresten - "Hått ut och tappa inte orken, för om nio månader kommer storken" "Ta med dig giraffen så går vi på tonga tonga!" "Ah vi bor i Mjööööölbyuee" Hahaha, åh vad jag älskar den filmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0