TJÄÄÄNARE

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade så jag kände att det var dags! Dagen började ansträngande, det var några som ville ha frukost en hel timme tidigare. Det innebär ju att jag också får gå upp en timme tidigare, kul ;) Men men, det dör man inte av... Tror jag ;)

Nu har vi nyss lunchat! Eller ja, nyss och nyss, 1,5 timme sen kanske. Jag sitter här vid datorn nu och smälter maauden och fixar med lite playlists på Spotify. Vid fem är det träningstajm! Jag, Nettan och Sebbe (Spettans pojkvän, hur han nu kom in i det hela vet jag inte haha) har hittat en "30-Day ab challenge" som vi ska köra. Första dagen var igår! Blir nog kul ;) Ska springa en runda också, of courseee. Jag har faktiskt bara vilat en dag på minst en vecka nu, heja heja!

Och kl. 19 smäller det, Skåååånederby. HEJA DI BLÅE FÖR GUDS SKULL.

 

Här har vi den, jag gjorde en förhand eftersom jag inte kan skriva ut den. Blev det inte tjusigt?! ;)
 
ME RIGHT NOW
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0