Slut på denna vecka

Då var denna veckan slut! Avslutade den på bästa sätt med en powerwalk, fem km på 50 minuter. Helt okej om man tänker att jag gick mördarbacke-hållet. Känns i vaderna! ;) Förresten, jag köpte en hår inpackningsgrej (skriver grej eftersom det inte riktigt är en inpackning eftersom den inte behöver verka) häromdagen som jag testade idag, riktigt bra var den! Den heter Repair-något, och håret blev verkligen lenare och glansigare! Superduper. Kan lägga ut bild på den imorn ;) Sen rakade jag benen också, woho!! Det är så fruktansvärt tråkigt så jag skjuter upp det hela tiden, men idag blev det äntligen av, haha! Vet inte hur många gånger jag rakat ett halvt ben och sen tänkt "Åhhh, nej jag orkar inte" Och sen har jag struntat i det, hahah.
 
I morgon är det måndag, men inte vilken måndag som helst utan mina kära pappas födelsedag! Hela 44 år, han börjar bli stor nu! ;) Grattis pappsen! 
 
Skulle ta en bild så att inlägget blev lite roligare, det slutade såhär...
 
Blev lite wild & crazyyy
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0