Kvällen

Jahopp, då var ännu en dag över! 42 stycken har passerat sedan jag kom hit, har ungefär 78 stycken kvar! Så då vet ni det :D

Idag har jag faktiskt varit lite duktig, tvättat + städat mitt rum och i vårt tvrum + tömt diskmaskinen! Haha, det är inte illa ;) Jag har hunnit med att springa en liten runda nu på kvällskvisten också, men jag var helt slut i kroppen av någon anledning. Rent konditionsmässigt gick det bra men fick ont överallt, haha. Djävulens påhitt det där med löpning ;)

Börjar bli lite hungrig, så får väl ta mig något att äta inom en snar framtid så jag inte avlider. Japp, det var det jag hade att bjuda på. ELLER JUST DET, jag hittade den äckliga insekten. Så nu kan jag sova gott :D GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Kajan

Hahaha djävulens påhitt xD
Gud vad kul det var i förra inlägget med insekten! Haha, det kunde varit jag som gjort så. Sånt händer typ alltid mig. Vad skoj att löpningen går bra! Blir det tjejmilen 2014? ;)

Svar: Hahaha ;) Ja, det blir det nog faktiskt, hade varit sköööj! ;)
Edith - Lever livet i Spanien!

2013-09-04 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0