Intresseklubben

Heej :D Nu var det återigen ett tag sedan jag skrev här! Det senaste jag skrev var att jag och Katre skulle ut och partaja. Det var väldigt kuuul. Vi gick till en bar där det var full rulle, galna spanjorer som tittade på fotboll. Sen hamnade vi på "the" club i byn. Vi kom dit vid ett och stannade till lite över fem. Så då förstår ni nog att vi hade kul! Nu, pay attention, haha. Jag dracl en öl, två tinto de verano, en mojito och en vatten men spenderade bara 8 euro. Det är ju lika mycket som en drink kostar i Sverige, gaalet haha.

Nu är det måndag och jag sitter här och tittar på Intresseklubben! Igår insåg jag att det finns på youtube (både nya och gamla säsongen) så nu kan jag titta hur mycket som helst. Om ni inte har sett det så måste ni göra det, det är SÅ OTROLIGT roligt. Jag tror faktiskt det är det roligaste programmet jag sett, ärligt! Jag skrattar hela tiden typ, haha. SÅ bra!!

Ikväll kl. 19 är det MFF-Mjällby och det tänker jag inte missa för allt i världen! Efter det ska jag ut och springa lite! Så ser dagen ut, vi hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0