Fredag!

Då var det fredag, IGEN. Vilket innebär att det är Doobidoo ikväll, yay! Så bra!! Haha. Tittar alltid på det hemma i Sverige, inte ens Spanien kan skilja oss åt ;)
Idag kom även ett litet paket på posten, som bland annat innehöll Marabous Lakritschoklad! Det är min favorit så det var ju bra! ;) Perfekt till fredagsmyset, haha :D
Min laddare till telefonen slutade att fungera igår, bara så där! Sjukt irriterande, det brukar ju gå ändå när man snirklar till sladden lite. Men naaej inte denna gången. Som tur är tillhör Amina #teamsamsung och hon hade två stycken laddare så jag fick låna en av hennes så länge! Tur var väl det :D
Imorse vid frukosten skar jag mig i fingret, ganska djupt dessutom. Det blev liksom som en liten hudslamsa som hänger, haha. Tror ni det var lätt att städa fem rum efter det, neeej. Det gjorde ganska ont, haha. Men jag överlevde ;)

Det var det jag hade att bjuda på! Puss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0