Fiiiiin dag!

Hej paaals! Idag har allt gått som på räls, städning och frukost och allt. Bossen och bossinnan (hhehe) bjussade på lunch nere i byn! Tänk vad generöst! ;) Igår köpte de chips till moi, och idag bjuder de på lunch - det är ju som de känt mig hela livet! ;) Maaaut, haha! ♥ MEN, gud vad jag ska ut och powerwalka sen! Tapas, glass, öl, läsk... No good! Men det är inte hela världen, man får ju unna sig! Jag är ju faktiskt i Spanien ;)
 
Nu sitter jag och lyssnar på Peeeking-MFF, skulle tittat på en fulstream (roligaste ordet haha) men de visade ju fel match :S Jävla aapor! Så nu får jag lyssna via radio i stället. Men ja, det gör inte så mycket egentligen. Jag slipper störa mig på den dåliga kvalitén, haha. Nej, nu ska jag fortsätta lyssna! Vi hörs sen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0