Bildbomb från idag

Träningsstrumpor! Alltid bra att ha :D
 
Träningströjor, fett najsiga! Kostade bara 9 euro styck så jag kunde inte motstå ;)
 
Lite beauty stuff!
 
Träningsbrallor! Jäkla heeeta. De är svarta, inte grå som det ser ut på bilderna :)
 
Fett snygga jeansss.
 
Vanlig basic lite oversize tröja, passar till allt så det var ett mucho bra köp :D
 
Slängde mig i sängen när jag kom hem haha
 
Asfin tröja med knappar längst ryggen. Den är ganska tight, ser inte riktigt ut så på bilderna..
Letat i hela Spanien efter en sån här fan!! Och så går jag in i en skabbig liten kinesaffär och hittar en för 5,50! Inte ens en 50-lapp! De kostar ju minst 200 i Sverige! För er som inte vet är det en sån man mobilen i på armen när man springer..
 
Utsikt
 
 
Gamla stan
Solen imorse när jag var ute och sprang
 
 
Leeejonmanen, haha
Bästa stället att ta en paus på!
Godaste glassen! Köper alltid den haha 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0