260913

Hej kära friends! Hur är det mer eeeer idag? Med mig är det bara fint. Jag har varit lite effektiv nu på eftermiddagskvisten! Fick lite random energi - så nu har jag tömt diskmaskinen, städat på dass och på rummet (röjt undan, sopa, moppa, damma!), sorterat klädberget i garderoben, fixat sladden till mina hörlurar som sjunger på sista refrängen ( :'/ ) och sist men inte minst sorterat i plånboken! Inte illa va?!

Nu sitter jag här och dricker lite grönt te, ska snart ut och motionera litta granna! Gäller att passa på med denna energi ;) Sen skall dagens ab-workouts göras! ;) Kväll vet jag inte riktigt, tror jag ska leta reda på någon bok ute i bokhyllan! Jag har blivit trött på att sitta vid datorn och titta på film/serie varje kväll, så jag får försöka variera lite! Vi hörs senare, puss och kraam!

P.S.!!! Idag pratade jag med en dam från USA som var här med sin dotter. Det visade sig att hon hade bott i Wilmington, North Carolina!! Alltså där de spelade in One Tree Hill! Jag kan inte ens beskriva mina töntiga känslor jag fick där, jag dog lite! Så coolt, haha!! Ja, jag skulle bara säga det hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0