19 september!

Japp, där var jag idag som sagt. Gillar Ronda mer och mer för varje gång jag är där. Dock var där ovanligt mycket turister. Det brukar komma busslaster med kineser, men nu var det busslaster från hela Europa,  svenskar till och med! Jag hamnade mitt i en svensk flock, haha. De gick på guidad tur i gamla stan och jag smög efter lite, haha. Ovanligt skönt väder idag, lahom varmt!
 
Jag köpte lunch på ett ställe jag bara köpt dricka på innan, beställde en baguette med "Cheese, fried tomato, mushrooms and oregano". Det låter gott eller hur?! Men neeej, det var det inte! Det var typ en kall seg baguette med lite tomatsås, ost och sån svamp från en burk. Helt kall, och fan det var inte gott. Men jag åt det ändå för jag hade ju betalat för skiten, haha. *snål-Edith*
 
Weeell, nu sitter jag i köket och äter lite macka och dricker te! Tog foto på mina köp innan så de dyker upo här ikväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0