170913

Det var halva september det! Jag vet att jag skriver detta i nästan varje inlägg men det är ju helt sinnessjukt hur fort tiden går. Jag såg att det blivit höst på riktigt i Sverige, jag är avis! Det hade varit så himla mysigt med en svensk höst. Jag missar ju inte hela med tanke på att den riktigt vintern inte brukar börja förrän i januari ungefär, haha ;) Nog talat om det, här i Spanien är det 25 grader och inte ett moln på himlen. Rätt härligt det också!

I detta nu sitter jag i köket, äter pizza och suurfar lite på näätet. Tog nyss emot två gäster, jag tänkte läänge på vem det var mannen liknade. När jag stod och pratade med honom kom jag på att han ser precis ut som Vern Shillinger (J.K. Simmons) i Oz! Lite läskigt, haha! Vern är ledaren för en grupp nazister i fängelset, de mördar och våldtar och gud vet vad. Och så var gästen så lik honom!! Haha, usch! Men nog inte till sättet i alla fall, får vi hoppas. Nu svamlar jag som aldrig förr känner jag, ska äta upp min pizza nu! Vi hörs seeen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0