150913

Hej kära vänner! Denna dagen har varit rätt dryg, jag har varit på rätt dåligt humör men försökt hålla det inom mig, haha. Ibland är det bra att städning är lite terapeutiskt (stavningen..) ;) 
Hur som helst har jag nyss avslutat lite kvällsträning, sprang en runda sen lite styrka. När jag kommer hem till Sweden ska jag joina något gym. Jag har ju tänkt det i flera år med aldrig blivit klar till det, men nu när jag verkligen kommit igång på riktigt med löpningen så känner jag mig väldigt sugen på att gymma också. Det finns ett gym här i byn men känner inte riktigt att jag vill dit, vet inte varför egentligen.. Men det känns inte helt 100, haha. Och det kostar 25 euro i månaden! För ett litet skruttepluttgym på landsbygden i Spanien! 25 euro motsvarar ju ungefär 250 spänn, ett vanligt gym i Sverige kostar ju från 99 och upp. Sjukt att det kan kosta så mycket här ;P
 
Nu sitter jag i alla fall på rummet, spelar Yatzy med mamma på telefonen, äter en yogurt och dricker lite vann! Får se om jag kanske sätter igång ett avsnitt Oz, det var längesen nu! Eller kanske det blir något helt annat, den som lever får se! ;)
 
Fjortisbild från veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0