070913

Igår kväll var jag alone här (förutom gästerna då), sköönt att kunna slänga sig på soffan därute och göra vad man vill haha. Helt plötsligt knackar det på dörren och det står en nisse som skulle fixa telefonen. När han var klar skulle han säga vad som skulle hända nu, gick ju bra med tanke på att mina spanskakunskaper är något begränsade, haha. Mañana och nuevo var väl det jag förstod. Men ja, det löste nog sig! ;)
Förövrigt har de äntligen lagt ut Tomten Är Far Till Alla Barnen på swefilmer, så den tittade jag på igår! Den är ju så fruktansvärt rolig, haha :D Tittade också på Historieätarna! Har aldrig gillat det innan, men jag har blivit hooked.

Sov så jävla dåligt inatt, vaknade flera gånger och var jättepigg. Konstigt med tanke på att jag sovit dåligt natten innan också.
Nu har jag i alla fall städat klart alla rum. Här brukar ju som sagt vara fullt på helgerna och speciellt denna helg när det är festival i Ronda. Jag hann i alla fall precis klart innan rummen kom, så det var ju tur :)
Efter lunchen tänkte jag springa en runda, sen tänker jag nog gå ner till byn och köpa chips eller något. I förrgår insåg jag att det finns ett Supermarket i byn, haha! Trodde bara här fanns små räliga kiosker, men nej :D Vad jag svamlar nu, bäst att säga adjööö! Adjöö! Haha ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0