030913

Heeelt galet vad det blåser ute, det har gjort det både igår och idag. Märks lite att hösten är på G i alla fall, först världens regnoväder sen denna blåst. 
 
Jaha, vad händer idag? Imorse gick jag upp och biffade lite, sen det gamla vanliga (frukost, städa rummen) och sen tvättade jag lite. Åh gud jag trodde jag skulle dö innan förresten, haha. Jag kommer inte på vad det heter , men typ en våningssäng fast det är bara en säng där uppe, ja en sån sover jag i. Så innan när jag skullr ta bort sängkläderna gick jag uppför stegen, den äe eätt hög kan jag tillägga. Jag tittar i sängen och ser en fet insekt, jag tror först det är en spindel så jag ramlar nästan ner för stegen ner i tvättkorgen. Det såg nog lika kul ut som det låter... Jag tog fram min bästa vän insektsdödaraprayen och besprutar hela sängen, men tror ni det äckliga djuret ligger där död? Neeej, det är borta. Så jävla räligt, haha. Nu kan det ligga var som helst... Ja, det är fan inte lätt ;)
 
När alla tvättställningarna är upptagna får man improvisera lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0