Tisdaaag

Kan ni fatta att det är den 8e oktober? Det är helt galet, vart tog detta året vägen liksom? Det bara bara försvann. Inte för att det är slut än, men det lär ju vara det väldigt snart ;P

I detta nu sitter jag nyduschad ute i solen och smälter lunchen lite! Riktigt skönt att sitta ute :) Jag gör typ aldrig det, haha. Jag solade lite innan i typ 30 min och jäklar, man såg redan rätt mkt linjer. Så solen tar ändå! Det är lite roligt att när jag kom hit var jag brun, och trots att jag var vid poolen typ tre gånger så har jah bara blivit blekare haha. Jag får nog sola lite innan jag kommer hem ;)

Snart är det som sagt dags att åka till Sevilla! Kl 18 går bussen från Ronda :) Sen ska jag sova på ett aaasfint hostel, billigt också - 11 euro! Sen åker jag hem imorgon kl 18 :) Så det blir nästan ett dygn i Sevilla, blir nog skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0