Sunday

Hej! Idag mår jag jag bättre som tur är, är bara snorig och hostig nu så det går framåt. Så om ett par dagar är jag nog återställd igen! Äntligen börja träna igen! Har juvgått mer än en vecka nu.. Så lång paus har jag nog inte haft på 1,5 månad MINST. Känns väl sådär, haha. 
 
Nu sitter jag och lyssnar på DIF-IFK Göteborg och hejar på Djurgården! Skulle vara väldigt bra för Malmö om de vann! ;) Och gärna att Malmö också vinner sin match som börjar halv sex! Då ser det bra ut ;)
 
Ikväll ska jag vara med och servera middag för första gången,  har aldrig behövts på den fronten förrän nu. Men det ska säkert gå bra! :) Hörss seen!
 
Right now  - choklad och te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0