Oooopsi

Uppdatera bloggen har inte varit min starka sida den sista tiden... Det beror på att jag inte kan använda datorn, och det är lite drygt att skriva från telefonen. Men ja, nu är jag här ;) Rätt så mycket har hänt sen sist! I fredags var det parteey och i lördags var det partaaay. Det var första gången jag var ute två dagar i rad, men fan vad kul det var! Båda gångerna :) Konstigt att det kan vara så kul att gå ut i en liten by med 3-4000 invånare, varav säkert 70 % är 40 + haha. Det var även "Fiesta en el Aire", typ stadsfest i byn i helgen. Kul när det händer något.

I lördags var jag och Katre på Caireles (bästa utestället i byn!) och det skulle spela någon DJ där kl 2. Vi var där vid 12 och dansade och hade skitkul. Men ju närmare klockan kom 2, desto mer folk var där. Helt plötsligt kunde man knappt röra sig, så sjukt mycket folk. Vi stannade bara en liten stund, sen bestämde vi oss för att det var waste of time att bara stå där. Sen tog det ungefär 10 min innan vi var ute, man kom knappt fram. Insane haha.

Ja, det var en snabbupdate om vad som hänt de senaste dagarna :) Vi hörs kanske sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0