Vad jag saknar med Sverige

  • Att kunna gå till affären på 5 minuter och köpa det man är sugen på, som den gottegris jag är ;)
  • Min säng <3
  • Fika med bruudarna!
  • Mammas mat
  • Katterna, speciellt Bjööören!
  • Trodde aldrig jag skulle säga det, men saknar Kristianstad. Att kunna gå var som helst och veta 100 % var man är och vad det är för område, att kunna alla gator innan och utan. 
  • Svenskar! Spanjorer är väldigt spontana och på, hade varit skönt med lite mesiga svenskar.
  • REGN OH GUD JA. En halv dag har det varit molningt här med lite regn, tur är väl att här snart också blir höst. Håller tummarna på konstant regn!!!
  • Brorsans pizza!
  • Alla kläder jag inte tog med mig.
 
Det var det, kortfattat... Saknar alla er därhemma - vänner, familj! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0