Update

Det vänder snabbt här alltså, igår hade vi bara ett rum ledigt. Idag är här inte en käft. Det gäller att hänga med i svängarna! 
Har jobbat lite idag, sen kommer jag att vara ledig 2 hela dagar. Kommer bli gött det. Har lite utflyktsplaner! Tanken var att jag imorgon skulle åka till Marbella och på något billigt hostel över natten. Meeen jag hittar inget billigt, har kollat på alla sidor jag hittat och det billigaste kostade 30 euro. Och det verkade ligga rätt off. Så vi får se hur det blir! Annars kan jag ju åka till Marbella en dag bara, sen till någon annan stad i närheten en dag. Men det löser sig på något sätt! :) Det fanns också en "svensk" stad i närheten, där bor det tydligen huuur många svenskar som helst. Hade ju också varit lite kul!
 
Nej, jag är inte naken!
 
Tänkte lägga upp bilder på hotellet lite senare, så ni får se hur jag har det här ;) Hörsss seeen puss på DIG

Kommentarer
Postat av: en fan av dej

lika söt som alltid hoppas du har det bra där bort
skulle vara roligt vara närheten av dej med tanken
att du befinner dej i spanien

2013-08-09 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0