SUUN!

Såja, hemma från poolen igen! Det är såå gött att ligga där och bara göra ingenting. MEN nu har jag varit där två gånger, och båda gångerna har där varit tre gubbar (olika gubbar då) som spanar på en konstant, så jävla irriterande. Tittar man inte tillbaka borde de väl fatta att jag inte är intresserad, men naae då. Riktiga slemmisar. Menmen, det manliga släktet finns det inte mycket hopp för och det visste vi redan. Bortsett från det har jag haft en fiin dag!
Jag använder solskyddsfaktor 30 och jag råkar alltid ta lite för mycket så jag inte får så mycket färg, haha. Ligger där och tänker "Jo, men nu bränns det nog lite.. Eller? Joo, men det är lika bra så jag inte blir helt röd." Och så tar jag ännu mer solkräm, haha, Men i och för sig, hellre att det tar lite längre tid att bli brun än att jag ser ut som en jävla kräfta! Dagens visa ord :)
 
Var förresten ute och gick i går, asså GUD vad jobbigt. Här är en runda med lite backar upp och ner, och i slutet av den rundan VÄRLDENS nedförsbacke. Den börjar aaaasbrant och sen är den inte så brant - men lång. Och igår gick jag andra hållet, då blev det ju uppför istället. Aldrig mer säger jag, haha. Ska bege mig ut ikväll igen hade jag tänkt, om jag orkar.. Nu har jag visserligen gått ändå bort till poolen i de spanska backarna, men en kvällsrunda är aldrig fel ;)
 
Mina eleganta spiror och lite av poolen! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Åååh tack så mycket fina fina du !

2013-08-13 @ 19:13:17
URL: http://evelinasfina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0