SUNDAY

Idag har varit en bra dag minsann! Två av gästerna här (Från England) har jag pratat ganska mycket med och de frågade i förrgår om jag varit i England och vad jag tyckte. Jag sa att jag älskar England och gärna åker tillbaka osv.
Och vid frukosten imorse sa paret att de äger lägenheter som de hyr ut och att jag gärna fick hyra om jag ville det. Han sa också att det vore lätt för mig att få jobb där och så, och även om jag inte hittade jobb direkt så var det ingen brådska med hyra. Fatta vad coolt! Vi bytte mail, det hade varir så himla kul! England är ju det landet jag vill till mest, Spanien blev det mest för att jag fick detta jobbet liksom :) Men Storbritannien är ju drömmen, åhh!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0