Málaga!

Idaaag har jag som sagt varit i Málaga. Väldigt.... Opersonlig stad eller vad man ska säga. Fula hus och inget roligt att se direkt. Men jag hade kul ändå, hade ju shopping i sikte! ;) Jag hittade till Primark och lyckades hålla igen lite, kom ut därifrån 28 euro fattigare! Kollade i lite fler affärer och så, käkade på Taco Bell för första gången. Quesedillas (eller hur det nu stavas..) köpte jag, gud vad gott <3 Känner att jag skriver väldigt osammanhängande, haha. Så jag lägger upp bilderna på dagens fynd + det jag köpte i Ronda igår istället!
 
 
Plain vit t-shirt, alltid bra att ha.
 
Kuvertväska, 15 euro. Ser liten och ful ut, men den är snygg! Och kanske 12x25 cm
 
Såna som ser ut som pyjamabyxor ni vet? Har velat ha såna hur länge som helst och dess var SÅ snygga så jag högg!
 
3 euros för dessa! Var tvungen att köpa i storlek 42 (har 40 i vanliga fall), storlekarna här nere är småååå
 
Helt vanligt vitt linne
 
Jäääättesöta trosor!
 
SÅ SNYGG <3
 
Mycket snyggare än min andra Guns n' Roses, eller vad säger du mamma? ;)
 
Haha, ja denna bilden blev värst av dem alla. Gråa cykelbyxor med rosa/orangea detaljer..
 
Det var det! Köpte även en hårborste, en liten Buddha-figur och lite sånt kraffs. Men det orkar jag inte fota så ni får nöja er med det, men det gör ni nog ;)
 
NATTI PÅ ER I SVERIGE <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

OHH jag vill också äta på tacobell! :D

2013-08-08 @ 10:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0