Ma-a-a-alaga

Jajamen, idag var jag ju i Malaga. Eller WiFi-staden som man kan kalla den, finns huur många öppna WiFis som helst :D Till skillnad från Marbella, där fanns det inte ETT ENDA. Fast nu var det ju inte det vi skulle prata om, haha. Vi och vi - jag, haha.
Där ligger ju två ganska feta köpcentar precis vid busstationen i Malaga, så man behöver inte flänga runt i hela staden vilket är himla skönt. Där finns mycket affärer och jag hittade en hel del, brände runt 1300 spänn men fick en hel del för pengarna! Köpte typ 10 par trosor på Primark, haha. Alltid bra att ha :D Tänkte fota och lägga ut bilder på allt jag köpte senare/imorgon. Köpte bland annat två väskor, jag kommer att komma hem med huur många väskor som helst. Jag har ungefär 6-7 st på rummet nu, haha. 
 
ÅH! Busschauffören!! GUD, han var så snygg! Och jag hade turen att ha samma till Malaga och från Malaga. Han var en klockren 9-poängare! Hade han varit fem cm längre och rakat av de fula polisongerna hade han varit en 9,9 poängare (finns ju alltid lite skavanker, haha). Men han var den snyggaste karl jag sett hittils i detta land. Reeedig pudding, hoppas han dyker upp nästa gång jag ska på utflykt :D
 
Nu är jag i alla fall back at Arriadh Hotel och sitter i köket och försöker bota min huvudvärk. Jag ska träffa tjejen från Estland om någon timme, vi ska käka och lite så. Blir nog trreeevligt!
 
Ja, det var det jag hade att bjuda på! Adjööö kära vänner <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0