Lördaag!

Idag är det lördag, men tror inte ni missat det! Jag sitter på rummet just nu och chillichillar lite bara. Med kaffe. Och Lucky, lilla voffsingen. Jag sopade nyss på rummet, men nu kommer här bli hår på hela golvet igen.. Men men, han är ju så fin så det kan det vara värt ;)
 
Städade alla rummen idag och det gick galant! Tänkte först att jag skulle lägga mig och sola lite i trädgården, men jag orkar fan inte, haha.. Så nu sitter jag här och gör ingenting! Eller jo, dricker kaffe! :D De har något pulverkaffe som är decaf här så jag dricker det konstant, haha. Så jag ändå kan somna om kvällarna! Ja, det var det jag hade att säga! Ikväll kommer det ett gäng nya gäster, så det blir att ta emot dem och visa dem till rummen. Om ingen hinner före mig, haha. 
Hörs senare, pusss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0