Ledig dag

God morgon!
Idag är jag som sagt ledig, ska bli sköönt. I detta nu sitter jag i köket och äter frulle (macka, vatten och yogurt - spanienlyx ;)) och väntar på att tiden ska gå lite. Klockan 13 tar jag bussen till Ronda och fördriver lite tid där. Tanken var ju egentligen att jag skulle åka till Marbella eller Fuengirola (tror jag det heter haha) men hittade som sagt inget bra hostel.. Synd, för det hade ju inte varit helt fel! Men det får bli en annan gång :) Imorn ska jag i alla fall åka någonstans. Funderar på Malaga, där var jag lite när jag åkte från flygplatsen så jag hittar lite och så. Känns bra :) Men vi får se hur det blir! 
Nu ska jag äta upp frukosten! Hörs ikväll <3
yes, fyra nästan identiska cambilder... Men det är tanken som räknas, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt!!

Svar: Sannerligen :D
Edith Malmberg

2013-08-05 @ 16:01:56
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0