Lämna boet

Jag är så sugen på att flytta hemifrån! Nu är jag ju här i Spanien, men det inte for real. Jag vill ha en egen lägenhet, där jag får göra allt själv och bestämma hur jag ska ha det. Har suttit och tittat på lägenheter i typ en timme nu, haha. Blir så sugen!! Nu ska jag in och titta på inredningssaker också bara för det ;) 
 
Till nästa höst ska jag vara klar med igenlästa poäng och vara even med CSN, så jag kan börja ett program och ta studielån. Då ska jag ha hittat mig en liten etta :) Men, innan dess måste jag hem till Sverige och mitt rum hemma hos familjen ;) SEN är det dags! ;)
Här hittade jag en paradislägenhet på söder, så jävla dyr fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0