Hej och hååå!

Nu sitter jag i min säng, nyduschad och äter pringles! Jag har varit sugen på chips ända sen jag kom hit i stort sett men glömt bort att köpa när jag varit i närheten av någon affär. Nu kom jag ihåg det och köpte två pringlesrör, minsann! Så nu kan jag frossa <3 hahaha.
 
Ska strax gå och lägga mig, måste upp tiiidigt imorgon! Eller ja, inte så tidigt i och för sig. Men halv åtta är alarmet satt på. En och en halvtimme senare sitter jag nämligen på bussen till Malága! Ska bli kul riktigt faktiskt! Som jag skrev i något inlägg var jag där när jag åkte från flygplatsen, så jag kan orientera mig lite där. Känns lite tryggt, som den mes jag är tar jag sällan risker haha. Det ligger ett shoppingcenter precis bredvid busstationen, där det minsann finns ett H&M. Även Primark finns i Malága, ska bara se till att hitta det! Eller kanske bäst om jag inte gör det.. Kan stå mig dyrt, haha.
 
Godnatt alla snyggingar, hörs imorgon!
(på tal om snyggingar såg jag den första spanska 9-poängaren, han var otippad nog en busschaufför, haha!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0