Heej bloggen!

Har helt glömt bort att skriva om min Marbella-trip! Så det tänkte jag göra nu. Bara bussresan dit var ashäftig, vägen gick längs med berget och på andra sidan vägen var det några hundra meter rakt ner i en dal. Så man körde mitt uppe i bergen i några mil typ, haha. Så sjukt långt ner, tur man inte har höjdskräck om jag säger så.

När jag kom fram till Marbella slog tanken mig plötsligt, att jag inte hittar för fem öre, haha. Jag hade ingen karta och jag såg inte turistinfo eller något. Jag tänkte att jag går på ett håll och ser om jag hamnar rätt, och det gjorde jag bannemej! :D När jag hittat centrum gick jag och tittade i lite affärer, gick bort till stranden och så. Käkade en aaasgod Seafood Salad vid någon restaurang vid havet, gud vad god den var! Sen var det dags för hemfärd igen :)

Marbella gillade jag jättemycket, betydligt mer än Malaga. Trots att där är en del turister så känns det ändå väldigt spanskt. Får ni chansen så åk till Marbella, ni kommer inte ånga er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0