Heej bloggen!

Idag gör jag något för allra första gången! Kan ni gissa vad? Jag tvättar! Nej, jag har faktiskt aldrig gjort det innan i hela mitt liv. Så då vet ni det ;) Man lär sig något nytt varje dag!
Nu har jag storstädat lite på hotellet. I och med att här just nu inte är så många gäster får man göra lite av det man aldrig gör annars. Som igår storstädade jag köket och idag har jag stått med sopborsten och sopat bort spindelnät i taket på hela stället typ, haha. Och dammat lister, städat balkonger osv. Kul med lite variation! Just nu har vi ett rum och ikväll/eftermiddag kommer två till :) Skriver lite för Amina som är i Sweden just nu, om hon nu läser detta ;)
 
Ikväll ska jag inviga de nya träningskläderna! Tänkte göra det igår men jag var vid poolen ju, och att gå upp och ner för alla backar i byn och sen upp för vårt lilla berg tog för mycket på krafterna, haha. Men ikväll är det dags! Då är det även dags för något mer... Kl. 20.00... På TV4... KOCKARNAS KAMP! Som jag har väntat, men nu är dagen här. Det är så himla bra! Tur att det finns webbtv annars hade jag åkt hem! Haha, kanke inte riktigt ;) Favoritprogrammen som jag inte tänker missa för allt i världen är: Kockarnas Kamp, Idol, På Spåret, Doobidoo och Antikrundan. Det sista är kanske lite otippat, men det är faktiskt ett av mina favoritprogram alla kategorier, haha! Älskar det :D
Nej, nu för det vara nog innan jag svamlar alltför mycket. Här kommer en bild på träningskläderna jag köpte. Dyrt blev det, men det kan man unna sig ;)
 
Jag i detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0