Gårdagens shopping

Körde lite lyxfrulle, churros och apelsinjuice!
 
 
Ap-snygg sport-BH från Primark
 
Mindre snygga träningsstrumpor, men det spelar ingen roll. Speciellt inte till det priset ;) Också från Primark
 
Finfin överdel från Bershka. Den är helt svart och inte alls lika genomskinlig som det ser ut. 
 
Tjocka svarta leggins med blixtlås längst ner från Bershka.
 
Tröja från Primark, jag gillade verkligen den men var tveksam för den är lite fjantig. Men bestämde att jag ska ha den när jag tränar, det passar den bra till tycker jaaaog ;)
 
Mörkgrå överdel från Blanco, ser ut som en säck på bilden men så illa är det inte riktigt, haha.
 
SÅ SNYGG. Jag älskar zebramönster och när jag såg denna klockan var jag fast, haha. "Guld" och sen lite blingbling, även denna från Blanco :)
 
Väska från Primark, den är mer mörkröd än vad den ser ut på bilden. Guldiga detaljer på det, så snygg! :)
 
Mycket tjusig oversize-tröja med stenar och nitar vid kragen, från Blanco :)
 
Ja, det var det! Sen köpte jag som sagt 10 par trosor med de känner jag inget behov av att lägga ut bilder på hahaha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0